Kerja Kursus Prinsip Perakaunan Tingkatan 4

KERJA KURSUS PA TINGKATAN 4 KARYA BINA IZZATU DINI (Saya lah tu.. hehe)

link di atas inilah hasil keringat saya selama dua bulan menyelesaikan tugas akuntansi dari sekolah saya

*tapi dalam bahasa malaysia.. harap maklum

kami harus berpura-pura membuat toko, membuat rancangan perniagaan, dokumen, dst.. sampai kunci kira-kira dan dapat untung/rugi..

tugas ini memang amat melelahkan pikiran dan otak, dua bulan tidur tidak nyenyak..

tapi saya bersyukur karena dengan adanya tugas ini,

saya bisa lebih memahami prinsip akaun/akuntansi..

dan saya jadi lebih berminat terhadap akuntansi..

terima kasih, MOE Malaysia atas kertas 3 – PA nya.

haha.

Leave a Reply

